מעצבת פנים במרכז

עיצוב פנים במרכז

רכשתם דירה ומעוניינים להשכיר אותה? רוצים לעצב את המשרד מחדש? מאמינים שעיצוב מחדש של החנות תביא לקוחות חדשים? אם כן, אתם זקוקים למעצבת פנים במרכז, שתגרום לחלל שלכם להראות הכי חדשני ויפה, ולהרגיש הכי נעים ונוח. אם אתם מחפשים מעצבת שתגרום לחלל שלכם להראות כך, אינגריד עיצוב פנים היא המעצבת בשבילכם.

מדוע מעצבת פנים במרכז חשובה?

כשמדובר במרחב בו נכנסים לקוחות, חשוב שהם מיד יגישו בטוב כשהם נכנסים לחלל. זאת, מכיוון שאנחנו יוצרים רושם ראשוני. את הרושם הראשוני בעיקר התת מודע שלנו בונה, ולוקח לו להגיע לעמדה מסוימת תוך שבע שניות. לכן, חשוב שהכניסה לבית תראה נעימה ומעוצבת. מעצבת פנים במרכז תעצב לכם את החלל תוך התחשבות בפרטים הקטנים שיגרמו לרושם הראשוני להיות הכי חיובי שאפשר.

עיצוב בהשראת חמשת החושים

נראות הדירה בלבד אינה מספיקה. בתת מודע שלנו שואב מידע מכל כך הרבה גורמים אחרים, בעזרת כל החושים שלנו. מעצבת פנים במרכז תדע בדיוק איך לגרום לזה לקרות.
חוש הראייה- החוש לו אנחנו הכי מודעים כשמדובר בחלל מסוים. העיצוב, הצבעים הדומיננטיים, הרהיטים וסידורם בבית, התאורה, תמונות ועציצים כל אלה ועוד תורמים ליצירת רושם ראשוני.
חוש הריח- כשמדובר בקליניקה או חנות, חשוב שהריח ייצג את אופי החנות או הקליניקה- נעים, נקי, חדשני ועוד. בנוגע לבתים, בעיקר חשוב להימנע מריחות רעים או מריחות שלא כולם מתחברים אליהם כמו ביוב, בעלי חיים, בושם חזק ועוד.
חוש השמיעה- כשמדובר בחנות או קליניקה, מוזיקה נעימה שמתאימה לאווירה תוסיף המון. בנוגע למשרד ובית, לגרום ללקוחות לבוא בשעות שאין קדיחות ושיפוצים בסביבה.
חוש המישוש- החלל לא רק צריך להראות נקי, הוא גם צריך להרגיש כך. שעל הרהיטים והרצפה לא יהיה אבק ודביקות.
חוש המישוש- סוכריות ליד הקופה או שתייה קלה בכניסה למשרד או לבית לגמרי יגרמו ללקוח להרגיש יותר בנוח.

מי היא המעצבת?

מאחורי אינגריד עיצוב פנים, עומדת מעצבת הפנים אינגריד גואטה. גואטה בוגרת המכללה לעיצוב "שנקר" ומתעסקת בעיצוב פנים ומומחית לעיצוב חנויות, קליניקות, משרדים ועוד כבר 15 שנה.

עיצוב פנים במרכז

מאמינים שעיצוב מחדש של החנות תביא לעלייה במכירות? קניתם בית ומעוניינים להשכיר אותו? רוצים לעצב קליניקה בבית? לכל אלה, אתם זקוקים לשירותי עיצוב פנים במרכז. זאת על מנת שהלקוחות הפוטנציאלים ירצו מיד לקחת את שירותכם. אם אתם מחפשים מעצבת שתעצב את החלל שלכם בצורה שמי שיכנס יתאהב ממבט ראשון, אינגריד עיצוב פנים היא המעצבת בשבילכם!

מדוע נחוץ עיצוב פנים במרכז?

לא משנה לאיזה חלל נכנסים, גם בתור לקוחות וגם לא, אנחנו סופגים מידע מהמקום יוצרים רושם ראשוני. נשמע מסובך, אבל את רוב התפקיד התת מודע שלנו עושה. לרושם ראשוני לוקח שבע שניות להיות מעוצב, וכן חשוב מאוד שהכניסה לחלל תהיה מיד נעימה ומעוצבת יפה. לשכור שירותי עיצוב פנים במרכז תגרום בדיוק לכך שהכניסה לחלל תהיה הכי נעימה שאפשר.

עיצוב בהשראת חמשת החושים

עיצוב פנים במרכז אינו רק על הנראות, וכשהמוח שלנו סופג מידע על המקום הוא משתמש בכל החושים שלו.
חוש הראייה- החוש הברור ביותר. הצבעים הבולטים, הריהוט והצורה בה בחרו למקם אותו, תאורת הבית, התמונות שעל הקיר וריבוי עציצים כל אלו תורמים לחיזוק או החלשת רושם ראשוני.
חוש הריח- אם מדובר בקליניקה או בחנות, ריח חזק ומשתלב עם אופי החלל יכול לגמרי לתרום לרושם חיובי.
חוש השמיעה- מוזיקה נעימה במקומות כמו קליניקה וחנות יכולים בהחלט לתרום ואם מדובר במשרד או בית להשכרה אז למנוע הגעה של אנשים שבעות שיש קדיחות ושיפוצים.
חוש המישוש- כל דבר שבו הלקוח יגע, לא רק צריך להראות נקי- הוא גם צריך להרגיש. להימנע ממגע דביק ומאובק. בחנויות מומלץ לשים סטנד בכניסה עם מוצרים קטנים ונגישים למגע.
חוש הטעם- סוכריות, שוקולדים ושתיה קלה בכניסה מומלצים כשבאים לקוחות.

מאחורי המותג

מאחורי המותג אינגריד עיצוב פנים עומדת אינגריד גואטה. גואטה, בוגרת מכללת לעיצוב "שנקר" ומעצבת פנים ומומחית לעיצוב 15 שנה, תגרום למשרד, קליניקה והחנות הבאה שלכם להראות הכי מעוצבת, ולהרגיש הכי נעימה ומזמינה. כשמדובר בעיצוב פנים מודרני וחדשני, הבחירה שלי היא אינגריד עיצוב פנים!

עיצוב פנים במרכז

עיצוב פנים במרכז בקונספט אחר

עיצוב פנים במרכז מבוקש על ידי לקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. כל תכנון נעשה בקונספט אחר על פי צרכי הלקוח, טעמו האישי, תקציבו וכדומה. מדובר על עבודה מורכבת בה יש לקחת בחשבון מצבים ואלמנטים נתונים, שילוב מערכות תפעול נדרשות ועוד. מעורבות הלקוח בכל התהליך חשובה ותבוא לידי ביטוי בנושאים רבים. מעצבת פנים אינגריד גואטה עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

עיצוב פנים – עם סגנונות מגוונים

עיצוב פנים במרכז עבור פרטיים ואחרים יכולים להגיע בסגנונות עיצוב שונים. בבתים פרטיים ניתן למצוא כפריים, קלאסיים, מודרניים ואחרים. במשרדים, קליניקות ועסקים אחרים ישלוט לרוב הסגנון הקלאסי היוצר את האווירה הרצויה במקום. התכנון עצמו נעשה על פי נתוני המקום. בבתים פרטיים מדובר על גודל השטח, מיקומו, צורתו, השיפועים שבו, קווי התיחום שלו, כיווני נוף, רוחות השמים ועוד. נתונים אחרים הם גודל המשפחה, מספר הקומות המבוקש ועוד. כל אלו לצד בקשות מיוחדות מצד הלקוחות ישוקללו ויוכנסו למשוואה. קו העיצוב יוביל לאורך כל הבית עם שינויים נדרשים לסלון הייצוגי, למטבח, לחדרים, המבואות ועוד. בכל מקרה, ייעשה שימוש בחומרים מקובלים ובין השאר: מתכת, אבן, עץ, זכוכית, פלסטיק, בד ועוד. לכל מתכנן ניתנת החירות להוסיף נישות, הנמכות תקרה, מחיצות ודקורציה אחרת להגברת העניין, לטובת פרקטיות וכדומה. הכול נועד ליצירת להרמוניה נהדרת עם אווירה ייחודית שנעים לשהות בה.

תהליך רב שלבי

התהליך מורכב וכולל יצירת קונספט והכנת תכנית ראשונית המוצגת ללקוחות. ייערכו עליה דיונים ובהתאם לבקשות והערות היא תעבור שינויים עד להשלמת התוכנית הסופית והצגתה בתלת ממד. הביצוע ייעשה תחת פיקוח של הארכיטקטית אשר אף יכולה להמליץ על בעלי מקצוע מעולים אשר היא מכירה מעבודות קודמות.

מעצבת בעלת יכולות וכישורים

מעצבת פנים אינגריד גואטה מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיה מקיפים וכוללים, ייעוץ, תכנון פרקטי ויצירתי, ליווי, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימוד התחום לעומק, התמחויות, מהתעדכנות במגמות וטרנדים חשובים בתחום, ממתן שירות ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. היא תשרת בשמחה נוספים.

נהנתם?! שתפו עם אחרים

כתבו תגובה

אינגריד גואטה

אינגריד גואטה

אני מלווה לקוחות ברגעים המשמעותיים בחייהם, מעצבת להם חלומות ומביאה את הסטייל המדויק לכל חלל. במהלך השנים צברתי ניסיון עשיר בכל תחומי העיצוב הפרטי והמסחרי ובייחוד בעיצוב חנויות, מכוני קוסמטיקה, קליניקות, משרדים ומגורים.

מאמרים אחרונים

עקבו אחריי

וידיאו טיפ

רוצים לקבל טיפים מעניינים?

error: Content is protected !!